Autor Wiadomość
anna boleyn
PostWysłany: Czw 19:22, 31 Maj 2007    Temat postu:

Grzywa nam ułatwił zadanie z inwektywami, bo sam zebrał kilka, które padły pod jego adresem. Można z nich czerpać inspirację do tekstówki. Nie mogę podać dokładnie linka, bo wywala mi się tekst, że nie wolno mi podać adresu strony "z uwagi na ochronę przed spamem" Question

Ale na pewno znajdziecie ten tekst, ma numer 25914
copperdragon
PostWysłany: Śro 14:23, 30 Maj 2007    Temat postu:

OK, więc admin się udusi (ale jesteśmy wredni tralala).

Chyba powinno się pojawić jakieś nawiązanie do inwektyw, nie sądzicie? Wink

Mam zamiar niedługo (może dziś, może jutro) wysłać wersję wstępną tekstówki, z samym początkiem gry, czyli łażeniem po opowiadaniach.pl.
Rybka Ag
PostWysłany: Wto 23:12, 29 Maj 2007    Temat postu:

I co? Będzie możliwość odmrożenia go i przekonania się, że różnica nie jest zbyt wielka? Very Happy Jakbym miała wybierać, to wersja z uduszeniem Smile
vvv
PostWysłany: Wto 22:43, 29 Maj 2007    Temat postu:

Może zamiast uśmiercać admina poddać go hibernacji?
anna boleyn
PostWysłany: Wto 22:07, 29 Maj 2007    Temat postu:

Smoku, osobiście wolałabym wersję łagodną, ale jak znam Grzywę bardziej spodobałaby się mu wersja hardcore, dlatego za nią optuję Very Happy
copperdragon
PostWysłany: Pon 10:48, 28 Maj 2007    Temat postu:

Hmm... coś takiego może być... chociaż mam inną koncepcję...

a) wersja zdeczko makabryczna: nieruchoma sterta nieprzeczytanych listów, jak użytkownik się przez nią przekopie, znajdzie admina, który się udusił z powodu braku powietrza

b) wersja nieco łagodniejsza dla admina: poruszająca się sterta nieprzeczytanych listów, pod nią admin czyta list podpisany imionami i nazwiskami użytkowników nieoficjalnego forum (ten, na który odpowiedział)
Rybka Ag
PostWysłany: Nie 21:46, 27 Maj 2007    Temat postu:

Aniołek niczego sobie, ale trza mu jeszcze trzecią rękę doczepić, żeby miał w czym trzymać łopatę albo inny szpadel Smile

Zróbmy koniecznie niewidzialnego przeciwnika, którego bohater i tak nie będzie mógł zaatakować, bo ten będzie go usilnie ignorować Very Happy z pozdrowieniami dla admina oczywiście. Wink Nasz bohater poznaje Grzywę na jakże cudownym serwisie opowiadania.pl i próbuje najpierw odnaleźć admina, żeby zbanował Grzywę Smile to będzie taki mini-boss Very Happy
copperdragon
PostWysłany: Nie 13:53, 27 Maj 2007    Temat postu:

OK, już aktualizuję.

Ja myślę, że powinna być jeszcze jedna postać, ostatni strażnik przed drogą do blackgrzywy:
Anioł z czarnymi skrzydłami, z opaską na oczach, wagą szalkową w prawej dłoni (przy czym na jednej z szal będzie niewielkie światełko) i mieczem w lewej (przy czym miecz będzie nazwany Ostrzem Krytyki).
A teraz o czym mówię:
Lucyfer jest upadłym aniołem, a jego imię oznacza niosącego światło (dlatego też światełko będzie na jednej z szal wagi).
Lucy Fair to w przekładzie na polski "Lucy Sprawiedliwa", stąd też atrybuty sprawiedliwości.
A czemu Ostrze Krytyki, to nie muszę mówić. Wink
anna boleyn
PostWysłany: Nie 11:37, 27 Maj 2007    Temat postu:

Uważam, że jedną z przeszkód musi być przedarcie się przez tłum Kapłanek Boga (czyli fanek Grzywy) Wink
vvv
PostWysłany: Sob 23:59, 26 Maj 2007    Temat postu:

Drogi do świątyni powinny strzec moim zdaniem hordy Skawenów, a także monstrualnych kebabołaków. Dobrze, jakby jednen z ważniejszych NPC-ów płci pięknej nazywał się "Karcia" (choć wypadałoby wcześniej prawdziwej Karci zapytać o zgodę).
copperdragon
PostWysłany: Sob 16:38, 26 Maj 2007    Temat postu: Fabuła

Każdy sam wie, czym jest fabuła, i nie muszę wyjaśniać.

Pozostaje tylko pytanie, jaka będzie fabuła? W tym temacie będą tylko pojedyncze pomysły dotyczące fabuły, to jeszcze nie ma być pełnoprawny tekst.

Pierwszy post będzie od czasu do czasu aktualizowany.

Pomysły chyba potwierdzone, raczej nie będą zmieniane:
- Świątynia Wtórnego Zła (znasz to z jakiegoś RPG? Co za zbieg okoliczności!), czyli miejsce, gdzie przesiaduje demoniczny bóg blackgrzywa
- początek gry na opowiadaniach.pl
- admina czeka śmierć przez uduszenie (bo powietrze się nie przeciska przez stertę listów)

Propozycje do przedyskutowania:
- bohater: grafoman
- gracz niezależnie od wszystkiego kończy z łopatą w brzuchu, którą potraktował go blackgrzywa
- aby wygrać, trzeba zjeść dźdźownicę
- wśród strażników świątyni będą kebabołaki, skaveny i Kapłanki, czyli fanki grzywy
- oprócz tego będzie Karcia i Lucy Fair (zastanawiam się, czy nie dać Karci jako przedostatniego strażnika, a Lucy Fair jako ostatniego, a potem blackgrzywa)

Odnośnie początku gry i bohatera: sam to wymyśliłem. Wink
Odnośnie końca gry: nie mam nic przeciwko

Odnośnie dźdźownicy: ja akurat miałem w związku z nią inny pomysł:
- gracz wymienia piwo na flet u Zenka spod budki
- w ogródku gra na flecie
- pojawia się jedna dźdźownica; z bazooką
- jak się ją zje, wszystko OK, może nie licząc tego, że bohaterowi będzie się chciało rzygać, jak się jej nie zje, trudno
- po ponownej próbie zaklinania dźdźownic pojawia się kolejna, ze Świętym Granatem Ręcznym, ją też można zjeść
- po trzeciej próbie wywoływania dźdźownic pojawia się robak z bananem
- jak się go zje, game over, bo banan wybuchnie w żołądku, jeśli się zostawi go w spokoju, schowa się, zostawiając banana, który można wziąć

Uważam również, że gra nie powinna mieć jednego zakończenia, a także dążenie do tego samego zakończenia może przybierać różne formy. Na przykład wspomniana bomba bananowa może się przydać w ostatecznej walce.

A właśnie, ostateczna walka. Ogólnie rzecz biorąc mam zamiar zrobić walkę w rodzaju Final Fantasy, tylko nieco bardziej uproszczoną. Taka walka pojawi się tylko pod koniec gry. Gracz będzie miał 999 HP, a grzywa takie ataki:
- Jedynka: życie spada do 1
- PpP (czyli Puszki po Piwie): zadaje trzy razy obrażenia 1-333
- Konstruktywna Krytyka: obrażenia 600-700
- Zuuoo: zadaje 998 HP, atak ten jest poprzedzony komunikatem, że grzywa zbiera energię
- Kasowanie konta: Game Over, poprzedzone odliczaniem 5, 4, 3, 2, 1, które się rozpoczyna gdy grzywa ma poniżej 50000 HP
HP grzywy: 500000

Z ekwipunku gracza:
- zwykły atak (miotłą, bo wymiata); 900-1100
- bomba bananowa (tylko jedna): 5x9999
- piwo: HP/MP restored Very Happy
- wódka: na początku atak jest wykonywany dwukrotnie, po drugim użyciu trzykrotnie, a po trzecim czterokrotnie; nie dotyczy piwa, bomby bananowej, wódki, czaru kury, multikonta i dobraa
- whiskey: na początku 1, potem grzywie ciągle spada HP o 1; po kolejnym ataku to będzie 4, a HP będzie spadało o 2, potem zadaje 9, a HP spada o 3 itd.
Magia (max MP to 99):
- kura (od angielskiego cure); leczy całe HP (5 MP)
- curva; w wyniku drobnego zakrzywienia czasoprzestrzennego grzywa traci 1800-2200 HP (7 MP)
- curva pericula; niebezpieczne zakrzywienie czasoprzestrzenne; grzywa traci 4000-6000 HP (15 HP)
- multikonto; tworzy nowe konto; gdy n jest liczbą użyć tego czaru, to wzór 1 + n*0.2 oznacza, jak wzrasta początkowa wartość ataku, ale obrażenia nie przekraczają (99 MP)
- dobroo; zadaje grzywie 3, 4, lub 5 razy 9999 HP albo zadaje 1 punkt obrażeń (99 MP)

Wszystkie formuły czarów trzeba zdobyć.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group